jag är en slösare

Sådärja, efter skolan så följde jag med Jacki och Sarah på Wayne's och tog en fika. Gott vare!
Sen så stötte jag ihop med Matilda så hon fick följa mig runt på stan så jag har köpt pressenter till Carro och Kassim och ett par jeansleggings, ett puder och en spetströja till mig själv. Har ju som lovat mig själv att inte köpa en spetströja för att alla har en, men 29kronor det kunde jag lägga ut :)
Har hunnit prata med Carro också så det blir att fara till henne i helgen då =D Sen så ringde jag en salong om intervju men hon sa att jag skulle ringa imorgon istället så får väl helt enkelt slita mig från matten och det går nog bra :)

Puss
Oj vilken fin bild på stephanie och jag första skolveckan! ;D
Jag är fan inte lik mig känns det som, förändringar sker här i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0