hot chocolate

Vaknade till lite för sent denna morgon, faan bussen går om fem minuter!! Så kom mitt efterblivna samvete på att jag inte skrivit en rad på svenskan som jag skulle ha gjort så gott som klart i veckan. Så gladeligen la jag mig i sängen igen, jag orkade inte skolan utan tog mig en mysig dag till mig själv! Jag cyklade på ica och handlade lite och hämtade ut mitt paket från Maggi =)
Sen så har jag mysit framför teven, diskat lite, duschat och bara haft det skönt för mig själv med min härliga sång stämma (?) haha!

Gjorde lite varmchoklad och mackor! Jag är väl ingen varmchoklad drickare egentligen, dricker nån klunk så där, men jag älskar att doppa och jag hedde ner lite grädde och polly, Mums! 

Gooodiiie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0