hickans dag!

Ja, det måste jag fan säga jag har haft hicka typ hela dan så ja man får ju lite ont i magen typ!

Men i alla fall så började dagen med att vi klippte på förmiddagen i salongen och på eftermiddagen fick vi ett tema som handlar om frisöryrket förr och nu vi har en egenupggift och en gruppuppgift. Det betyder att jag fick vara ledig på fredag, eller jobba hemma närmare bestämt, så jag åker hem tiill malå redan imorgon! =D

Efter skolan tog jag då i alla fall bussen hem och hämtade lite grejer innan jag cyklade iväg till Jacki för att hon skulle färga mitt hår efter chocken jag fick idag på skolan när jag upptäckte att min bruna färg helt har runnit av typ. Så som tack hade jag tänkte bjuda henne på Frasses men vi köpte istället hem från ica en kyckling sallad och en baguette, nyttig som vi har blivit detta år ! =D

Sen så for vi i alla fall in till stan och träffade HannaW, Sarah, Fanny och HannaÅ för att se bio, I taket lyser stjärnorna! Den var rätt bra och alla sex satt med tårarna i ögonen eller utanför, lyckat där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0