hemma igen

Eller vad man nu ska säga.. ifall det här är mitt hem, jag vet inte själv (?)
Har i alla fall kommit tillbaka nu för ett bra tag sen och helgen har jag inte gjort så mycket, jag har spenderat tiden hos båda mina systrar men eftersom att jag vaknade med feber igen i lördags så blev det bara et kort sväng på stan. Tänkte köpa en jeansjacka på Gina, men innan jag visste ordet av var alla slut. Snopet !

Hittade även ett par riktigt fina skor på dna, men 700 hade jag inte råd att lägga ut på ett par skor som har hög klack och det betyder att jag inte kommer att använda dom så överdrivet ofta, någon gång i sommar .. åhh jag vill ha dom!  Hittade en väska också men kollade bara som snabbast och gick därifrån för att glömma den, ja ..måste ju spara pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0