helgen är över igen

Ja nu sitter jag då här hemma i malå och ska väl ta bussen till stan 17.40 bestämde jag och jacki oss för. I helgen har det väl inte hänt så mycket torsdagen var jag på skolan och hälsade på och gick sen hem och var helt död hela kvällen. Fredag så for jag till pappa och gav Ulrika sin pressent som hon blev nöjd över och sen for jag och var med Jacki, Pk och Mats och vi drack lite grann så vi for till Erik och Wirre komme också dit.
Bara lite synd att Macke och dom ringde och sa att dom var påväg till stan, skulle ju vara kul om dom kom förbi men dom är ju alltid lite sen tänkt =D
Lördan var jag bara hemma orkade inte festa eller så och idag är det söndag och som vanligt är det en väntas dag. Måset göra svenskan ikväll också för jag har inte börjat och den skulle ju vara klar imorgon :S

Menmen, lägger in bilder sen i fredags sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0