film

Har egentligen inte så mycket att säga.
Skolan idag var det bara film typ, såg walk the line på engelskan. Rätt bra film!
Sen var det lunch, stuvade makaroner&korv. Korven var för en gångs skull färdigstekt så det funka.
Sen på idrotten såg vi en film om droger, tycker att det börjar bli uttjatat för varje år är det samma sak som ska diskuteras på skolerna, vad som är rätt och fel och vad man ska göra åt saken. Har någon bestämt sig för att ta droger så kan man inte mer än berätta vad man tycker om det, i slut ändan är det ändå deras val. Tro mig jag har varit med om det allt för många gånger känns det som.
Sen var det multiboll, men eftersom att jag är as förkyld så var jag inte med. Det börjar släppa nu men ska inte bli mer sjuk inför helgen. Det taggar vi till ! =D

Blogg.se är ungefär den segaste sidan som finns, så det blir ingen bild.

Kommentarer
Postat av: gabban

du är utmanad! kolla bloggen :)

2009-02-17 @ 21:37:52
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0