denna dag

Kom just hem efter en super härlig dag, kväll och natt!

Dagen började med att jag gick upp till backen satt där en stund innan Rasmus och Matilda kom och hämtade upp mig och vi åkte bil innan jag fick mitt dricka, åkte lite till innan jag gick och gjorde Jacki sällskap på hennes jobb. Sen åkte jag bil med Pk och efter det började kvällen på badhuset som vi hade hyrt. Vi åt en pizza badade och allt startade igång =D

Sen for jag och Matilda till Patrik och efter en stund kom fler och fler och vi hade riktigt roligt dansade och hade oss, vi avslutade hos Erik och fick nu skjuts hem av Åbban!
Nu ska jag sova gott och sen när jag vaknar blir det att bara ta det lugnt, härlig kväll tack alla!

Jag säger bara en sak; jag gillar mina hvfr tjejer och malåkillarna det är toppen! =D

Bilder kommer sen, godnatt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0