brrrrrrr

Jag kan lova att mina fötter var förfrusna innan jag komme mig till lägenheten. Det har fan snöat mer i helgen än vad det gjort på hela vintern tror jag och dom kunde då inte skotta bort all snö från trotoarerna så jag har plumsat mig fram i mina converse skor. Det var inte skönt, men innan jag var hemma så kände jag inte av fötterna så..

I alla fall så har jag inte orkat göra svenska för jag är helt slut och kan som inte tänka, får väl kliva upp tidigare imorgon och göra den.. annars så stannar jag hemma.

har inte orkat lägga in några bilder än men dom kommer.

Ni får en bild på mig och olle istället ! =D
För han tycker jag om och han kommer alltid att vara min bästa vän! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0