Anonym person?

Anonym om utmanad:
du berättar alltid om hur liiiite du äter och hur dåligt du mår seriöst tänk på barnen i afrika

Ja vad ska jag säga egentligen. Jag mår inte dåligt för tillfället alls och jag äter visst, det jag har berättat är att jag gått ner i vikt och det skrev jag att det inte var för att jag mådde dåligt. Utan det är nog mer för min lathet! Jag citerar mig själv "Jag har blivit på tok mycket smalare än vad jag var bara för ett tag sen. Det konstiga är ju att jag mår ju bra och deppar inte över huvudtaget och jag tvekar inte till mat och godsaker. "

Sen så, ja jag har mått dåligt och det har jag skrivit om det, men jag har den här bloggen för att kunna skriva av mig så om det jag skriver om inte passar så är det ingen som är tvingad att läsa det. 
Men med det du kommenterade, jag skriva åtta sanningar om mig själv, jag skrev att jag har matströrningar för det är liksom en del av mig och den jag är.

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga, jag tycker inte att jag hela tiden skriver om hur lite jag äter jag skriver typ idag så gjorde jag det och sen var det lunch,.. det är väl inte hur lite jag äter? Hoppas att du kan utforma din kommentar mera för jag vill verkligen veta vad du egentligen menar, träd fram du anonyme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0