15 snabba

  1. Hur gammal är du?
    - 17år, pissig ålder
  2. Hur lång är du?
    - Hela 159cm
  3. Vill du ha barn?
    - Självklart
  4. Vilken är din favorit mat?
    - Grillat kött och potatissallad
  5. Vad har du för ringsignal?
    - Skin - Ras cricket, men funderar på att byta
  6. Har du piercingar?
    - Öronen och naveln
  7. Hur många kuddar har du i sängen?
    - 4 stycken
  8. Hur många gånger har du varit otrogen?
    - Har aldrig varit otrogen
  9. Har du någonsin åkt ambulans?
    - Två gånger
  10. Vad är du allra mest rädd för?
    - Ormar, helt klart! Grät när min syster höll sin orm på kanske 20 meters avstånd, haha!
  11. Har du hånglat med någon av samma kön?
    - Ja, i fyllan!
  12. Vad är du riktigt bra på?
    - Födelsedagar, det är min grej
  13. Vad vill du bli när du blir gammal?
    - Jag vill inte bli gammal
  14. Vad är det konstigaste stället du har haft sex på?
    - Hahah, det håller jag för mig själv=D
  15. Har du någonsin druckit alkohol?
    - Svar ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0