where' do you go when you're lonley

dålig uppdatering, vet. men har inte riktigt haft tid på sistone...

i tisdags efter min shoppingrunda så pluggade jag hela kvällen och ställde även klockan på sex för att gå igenom allt en sista gång och sen hinna packa lite saker som mamma kunde ta hem till malå. Onsdag hade jag nationella och satt själv med provet i över fyra timmar. drygt! Efter skola for jag hem för att snabb städa och sen kom brudarna för lilla julafton. Skit kul hade jag även och Sandra stannade för att sova hos mig och vi pratade så vi somnade typ halv 3 och sen upp för att göra klart en uppgift. Sen till malå och frös sönder hela dagen. Idag har jag jobbat och ska även göra det hela helgen.

* 6 dagar till julafton
* 13 dagar till nyårsafton
* 40 dagar till min 18års dag

Bjuder på en ful bild på mig och Sandra. Lövya!

Kommentarer
Postat av: sandy

ja, int fan var vi särskilt fagra inte ;D me like it anyway!! :D

2009-12-21 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0