when i lost hope you where there to remind me - this is the start

hej igen då.
idag har jag ju varit ledig dock har jag bärt upp julklapparna och städat och det var ju rätt drygt det med. Men nu är då i alla fall maggi & carro påväg hit och det känns bra! Imorgon ska jag jobba och försöka hitta något litet till två personer som jag har kvar att köpa julklappar till. Sen på kvällen så blir det mys hos pappa med maggi och carro och ulrika skulle typ också komma. Kanske bingolotto och massa god saker åsså ska jag hinna färga carros hår. Blir fullt upp med andra ord men sen är det i alla fall jul!

Prata lite med Ida idag också om nyår och så, klart jag skulle vilja vara i malå och festa med nära och kära men jag är faktiskt inte så där jätte sugen. Men folk kan ju komma med förslag på saker som händer på nyår så kanske jag stannar ändå. får se .=)


hade bara en bild från nyår förra året. Hinken stod för den...

Kommentarer
Postat av: ida

ä i malå!!!=D

2009-12-23 @ 13:35:31
Postat av: malin

ä i malå!!!=D

2009-12-25 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0