we're right we're wrong

Jaha, det vanliga nattinlägget här igen då. Dagen spenderades även idag på mitt kära jobb där jag gick runt och luktade öl eftersom att jag fått kanske två lite på mina kläder. Niccccce ! Imorgon är jag ledig för första gången på ett tag och det känns skönt. Dock ska jag städa mitt rum och resten av källaren samt damsuga och skura i teve rummet för att sen bära upp alla miljoners julklappar. Ska också hinna förbi pappa hade jag tänkt med lite kläder inför jul och så. Imorgon kväll kommer även mina systar hem och det känns bra. Har två små julklappar kvar och har ingen aning om vad jag ska köpa. jobbigt läge?!

ni får en bild som jag lyckades framställa under nån tråkig stund för ett tag sen



måste bara säga att jag tänkte på dig idag josefine. 17år idag, en ålder du aldrig får uppleva...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0