vi sitter i samma bil, vi sitter i samma bil

Hoppas alla har haft en god jul, själv har jag haft två julaftononar -som vanligt-. Fick fin fina julklappar så som Rumsbord, väggstativ för 50" teve och hemmabio system. Fick även en massa filmer och lite michael jacksons saker, Fyrkantiga tallrikar, nya bestick, totalt 2200 kronor i handen och en massa andra saker. Kanon! Nu måste jag bara skaffa några små saker till mitt vardags/sovrum för att det ska bli klart. Måste också köpa en ny mobil! Snart är det nyår och jag vill spy på det eftersom att jag inte har en aning om vad jag ska göra och är inte sugen på det heller. Men men... 

här får ni en bild på mig osminkad och jävlig och dåligt ljus, men en julklapp har jag på mig. Gissa vad?
Bruna linser! wihhh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0