There's still a little bit of your taste in my mouth

hej alla snygga... och fula.
idag har jag jobbat röven av mig när hur mycket kunder som helst skulle handla samtidigt och alla skulle ha hjälp med att hitta varor samtidigt som jag skulle försöka hinna få upp så mycket som möjligt på hyllorna. men tiden går då himla fort när man har mycket att göra.

har suttit och pratat med min mamma om livet i allmänhet, hur jag känner för mina syskon, hur jag känner för mina föräldrar och hur rädd jag faktiskt är för hur mitt liv ska utveckla sig. var kommer jag att bo och vad kommer jag att jobba med? hur kommer min kontakt att vara med min familj och hur kommer min nya familj att se ut. måste bara påpeka hur mycket jag älskar min familj, eller mina familjer, dom betyder så himla mycket för mig även om jag är sämst på att visa det. framför allt mina storasystrar, dom jag växt upp med, dom som plågat mig, mobbat mig, fått mig att gråta, skrattat åt mig och slagit mig. oj vad jag tycker om er! ni är mina bästa vänner, utan tvekan. jag hoppas att vi alltid kommer att stå vid varandras sidor för ni är en stor del av mig.

här bjuder jag på bilder från mina småsyskons luciatåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0