sent i december och luften är klar

Är äckligt trött! Klev upp tidigt imorse för att hinna till dahlsbussen som var på skolan idag, men mitt efterlängtade torrschampo var slut! Sen matte och engelska som kändes ovanligt jobbit. Efter skolan gick jag på stan med Sandra och har nu köpt klart nästan alla julklappar och det blir inte billigt ska ni veta, speciellt inte när Carro & Maggi får för mer än beräknat, 450 kronor var närmare bestämt. Usch! Men man måste väl vara snäll till jul. Nu ska jag snart packa eftersom att jag åker hem imorgon och sen lägga mig i sängen och läsa lite svenska efter som att vi har nationella imorgon, har ingen bra känsla just nu, det känns verkligen som om det kommer gå dåligt. Håll tummarna för mig!

Och ett stort grattis till världens bästa Olle, grattis grattis grattis på dig gubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0