no one told me, i was going to find you

Hej =)

idag åkte jag bil till skolan med min pappa, jacki och matilda fick också åka med. på eftermiddagen klippte jag även pappa och det gick ju bra även om jag blev lite nervös när jag satte apparaten mot nacken och såg hur mycket som försvann. Malin - min lärare - fick stå bevid under den prosessen... ;) Men det gick då bra och han blev fin i håret. Sen åkte vi och handlade och han bjöd även på pizza, bra när föräldrar hälsar på!

Sen funderar jag över mitt hår, det är inte vackert. Det är riktigt tunt och nu när jag har så långt hår är det som det inte händer något alls med håret, det blir för tungt, samtidigt som det inte syns att det är så långt som det är pga tunheten... så jag funderar på att klippa bort en bra bit.

till vänster här är jag i 7'de klass, när jag har kort hår har jag lite mer självfall också. men ändå hyffsat långt här!


eller så kör jag en Brook kanske



vad tror ni ska jag ha kvar det långa eller klippa av?!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Do en BROOKE

2009-12-07 @ 23:47:53
Postat av: jacki

en brooke.. kör ba!

2009-12-08 @ 16:09:32
URL: http://jaacki.blogg.se/
Postat av: the worlds greatest (sandra)

Gör ett klipp och Klipp diiig ;D

2009-12-10 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0