i never ment to hurt you

hej bloggen... har haft en helg istortsätt utan internet, i torsdags åkte jag ju hem och såg alma och elin's lucia tåg. rätt gulligt, kan lägga in någon bild senare. Fredag var jag hemma med pappa och såg idol med lite godis och så och lördag blev det jobb på konsum och sen for jag till mamma för att titta på när hon bakade så jag kunde provsmaka =) Söndag blev det lugna pucka och jag lyckades sy upp en skjorta, inte illa.

Idag åkte jag ju tillbaka till skellefteå och har nu hunnit göra en uppsättning på långhårsdocka och hålller nu på med permanent, typ det tråkigaste som finns. Hatahatahata!! Men nu sitter då jag i alla fall på rast och har lisa framför mig ;) HEJ LISA!

här har vi då lisa som sitter och röker på fett mycket eftersom att både jag och hon tycker att det är ungefär det coolaste och tuffaste som finns, älskar det ! Eller hur vare? .... =) (hon röker inte på för dom som inte förstod ironin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0