handens fem fingrar vaggar dig till ro

Hej och sorry för att jag har haft världens dåligaste uppdatering, närmare tre veckor sedan jag sist skrev något. Men jag har liksom inte haft orken till att skriva något heller. På tre veckor har jag hunnit haft praktik, ätit super god mat på skolan i malå samt träffat en massa folk som man inte träffar varje dag i vanliga fall. :) Jag har varit i umeå, på dollar i arvidsjaur, sett en efter en åkt ut i idol. Och jag är faktiskt lite sur över att det inte blev Tove och Erik i finalen som jag hade önskat. menmen. Jag har även varit barnvakt, gått på skylltsönda', träffat mina familjer, fikat hos farmor, slått in massa julklappar och massa mer. Nu ska jag ägna mig åt att städa och packa väskan för imorgon åker jag tillbaka till Skellefteå efter tre sköna veckor i Malå. Jag längtar inte efter att behöva laga min egen mat, ta tag i skolarbetet som jag helt skitit i under dessa veckor, handla mat och städa lite mer. Behöver också köpa dom sista julklapparna samt få lite julfint i lägenheten, åtminstone lite gran... Men imorgon ska jag i alla fall klippa pappa på skolan :) även om jag inte längtar tillbaka till skellefteå som stad och allt annat som måste göras så saknar jag mina tjejer och jag är helt säker på att ni vet vilka ni är tjejer. Jag älskar er!


och simone jag älskar dig me, puss för kommentaren du är så söt!

Ska bjuda på en låt som jag för tillfället lyssnar på hela tiden, vet inte varför, men den har liksom bara kommit upp i hjärnan och jag känner ett behov av att höra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0