happy new year, happy new year

Lite kort om mitt 2009.

Jag inledde året med många härliga personer och med en nyårskyss av denna tjej

I Januari måndad var jag sjuk mycket och fick en dag åka ambulans från skolan på grund av vissa andningssvårigheter. Jag fyllde även 17år och hade en lite fest som blev större än tänkt och det slutade illa.

Februari var månaden då jag och många andra tjejer fick tårar i ögonen av den svenska filmen "I taket lyser stjärnorna" på bio. Det var även denna månad som några brudar hyrde en stuga och besökte mitt hem, Malå!

I Mars skämde jag bort mig mer än vad jag gjort under ett helt år när jag spydde ner en hel toa, på mig själv och på en annan person. Ber om ursäkt än en gång! Senare under månaden var det skoter vm i Malå och det är ju alltid en höjdpunkt.

April bjöd på ett riktigt stort och fint påskägg, jag övningskörde för första gången och vi alla förlorade en mycket fin person som lämnade oss på ett riktigt tragist sätt. Vila i frid Josefine!

I Maj tog vi farväl av Josefine på hennes fina begravning, jag fick besök av Niklas och Henrik i Skellefteå och en klassfest anårdnades av mina underbara tjejer i hvfr!

I Juni dog min största idol Michael Jackson och jag tog ledigt dom sista skoldagarna och drog i väg till Mallorca med min mamma och lillasyster som även täffade en kompis som var från Tyskland

Juli, då hade jag min första arbetsdag för sommaren där jag skulle härda ut i fem veckors tid. Stadsfesten i Skellefteå höll hus och jag fick lägenheten full med killar som skulle sova där och även musik vid malån var i gång, Julia sovde hos mig och jag återsåg gamla bekanta jag inte träffat på länge!

I Augusti börjar som känt skolan om, men innan det hann min fyra åriga lillasyster bryta armen på värsta tänkbara ställe och jag tvingade min syster att köra mig och några vänner till Norsjö för att vara på norsjöbeach trevligt vare väl där med där jag också återsåg några bekanta ansikten.

I September började Idolsäsogen igång och jag åkte till Lycksele på marknaden och det kunde ju ha varit roligare, vi frös väldigt mycket, min mobil gick sönder, vissa grät, andra var arga och nej det var inte lyckat!

I Oktober hade jag Maja och Gabban en liten egen fest då vi hade det roligt tillsammans och månaden avslutades med att jag förvandlades till catwoman andra till jultomte, raggare, kock, michael jackson, pirat och mycket annat. Sen hade vi en halloween fest tillsammans

November var månaden då jag och några killar rövade bort födelsedagsbarnen Simon och Henrik till Skellefteå utklädda till raggare. Månaden då mina systrar hälsade på mig i Skellet och månaden, månaden då jag såg den efterlängtade new moop på bio och då jag inledde min praktik på Konsum, tydligen var det också månaden jag inte tog några bilder! Så sorry ingen bild!

Slutligen har vi December, julmånaden! Jag har jobbat rätt mycket samt firat två julaftnonar med mina familjer samt en mini julafton med mina vänner och jag har sett mina småsystrar gå luciatåg och året avslutar jag i Umeå med några andra personer, bio, mat och dryck kommer min nyårsafton att bestå av.



GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0