Åh hum, vår sång är dum men det gör ingenting. Vad gör det om hundra år, när allting kommer kring.

Har just gjort klart nationella i svenska B, gick väl lite sisådär tycker jag... var ganska många uppgifter att välja mellan och det handlade om relationer till olika saker eller personer. Jag valde att skriva en krönika om att skämmas över sina föräldrar, eller jag gjorde den lite mer om att man inte bör skämmas. Ska jag vara riktigt ärlig tror jag att min kommer att få en G stämpel på mig, men lika glad för det är jag. Nu sitter jag i alla fall kvar på skolan, jag och matilda åker till malå idag och nästa buss går ju inte förän klockan kvart över fyra, inte kul! Men men, kommer då i alla fall hem och ikväll ska jag fara och se alma och elins luciatåg och äta massa fika medan barnen får julklappar =)

Grattis till Evelina som fyller år idag och jag som har namnsdag ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack och grattis på namnsdagen! :)

2009-12-10 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0