unibeeeet shalalala unbibeet shalalala unibet

Har haft en verkligt trevlig helg må jag säga, även om den bara har sprungit ifrån mig. Började som sagt helgen med att åka till norsjö där vi hade det rätt trevligt speciellt våran promenad runt hela norsjö, kanske inte så långt men ändå. Vi satt bland annat mitt på vägen och lyssnade på musik på sörbyn när vi ungefär höll på att bli överkörda, men vi klarade oss helskinnade. Sen sprang jag och Simone en egen liten runda medan vi sjöng "unibet shalalala" Matilda gick en bit bak och pratade i telefon.

Lördag åkte vi iväg till Malå och pappa och ulrika hade lagat fin fin middag åt oss som vi tryckte i oss, gjorde oss klar hann till Johan i några minuter och drog senare till talludden där jag hade det hyffsat kul :) Har även autografer runt hela armarna som jag mer eller mindre kan tyda. Söndag blev väl som vanligt en slapp dag, jag, simone, matilda, linda och jonas låg på hans studsmatta med täcken i flera timmar tills vi höll på att frysa ihjäl. Fredde kom även förbi en stund och så. Tog en prommis och lyssnade till jonas stämma. 

Aja kul hade jag :) Tycker ju alltid att det är roligt med nytt folk också och eftersom att jag inte umgåtts med detta folk så mycket så var det ju absolut jätte roligt. Fantastiska människor! Puss på er och tack för helgen!


Eftersom att Matilda använde upp allt batteri från min kamera så blev det inga bilder hittade dock en bild från söndagen på jonas som jag gissar att simone har tagit. Så den bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0