trasiga och knasiga är vårt trasdocksgäng

Som sagt så har ju Alma brytit armen, i armbågen och muskeln gick också av. Jag tyckte lite synd om henne så jag köpte tre filmer till henne, en tidning med ett halsband i och lite godis. Ibland måste man ju vara en snäll syster. (a)

Idag hade jag min sista dag på konsum, kändes riktigt skönt. Men jag tycker ändå om att jobba för alla pengar, perfekt att jobba på vintern. Då kan jag jobba alla lov! Fick min första lön nu, som är ungefär hälften av vad jag kommer få totalt då. 8200 nått var det. Men jag tjänar ju bara 71.77 i timmen, efter den 27januarj(min 18årsdag-lägg det på minnet ;) ) så tjänar jag över 100 kr/timmen. då ska här känas pengar :) I alla fall så får jag inte så mycket ledigeht i alla fall, har fått iväg mamma och l-g till stan för att tapetsera och själv är jag barnvakt till en ettåring och en halft handikappad fyraåring. Det vill säga mina småsystrar. Men ska nog gå bra ändå. hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0