life is a road and i wanna keep going, love is a river and i wanna keep flowing

Titta vilken fin bild jag hittade på min kära vän Jacqueline!
Vill bara påminna dig om att jag finns för dig dygnet runt och jag beundrar verkligen dig, din styrka och ditt mod. Jag vet hur allting kan kännas lönlöst ibland men både du och jag vet att för att få det bäst måste man även se dom dåliga sidorna i livet. Under det här året som nu har gått igenom våra liv har du gått från att vara en tjej som jag egentligen inte tyckte om alls, och det kommer nog från dig med, men idag är du en av mina allra bästa vänner. Genom det vi har gått igenom har jag lärt mig att inte döma människor förän jag känner dom. Ingen är dum i huvudet innan dom bevisar motsatsen, något som flera personer redan klart och tydligt har visat. Jag är imoponerad över hur du kan hålla huvudet så högt. Jag vet att du har ramlat men fall inte för hårt, och ifall du behöver ska jag finnas som en stöttande pinne som håller emot så mycket jag kan. För jag vill att du ska må bra. Fortsätt att vara så stark som du bara kan, du är bäst och du gör det ända rätt! 
Jag älskar dig! 


Kommentarer
Postat av: jack

Åh tack malin, du är så himla snäll :) blev verkligen rörd av det här! du är bäst!!

2009-09-01 @ 12:21:51
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0