leva livet, nu ska jag leva livet, jag leva livet

Skolan har börjat om igen, och den kunde inte börja bättre.. vi fick ungefär den bästa nyheten eveeeeeeeeer :) Mer behöver inte sägas, frisörbrudarna fattar ändå. Igår hade vi egen hårvård och jag bestämde mig för att göra lite ljusa slingor i mitt hår, tunna och många, så syns inte så mycket att jag har slingor utan är bara någon nyans ljusare.. sen får vi väl se var det kommer att sluta. Efter skolan satt jag och Matilda kvar i några timmar eftersom att vi missade ett bussen till Malå så fick vi ta kvar över fyran. For hem till mig och grillade =) Tog nått glas vin, men tog det bara lugnt igår.

Idag fyller Patrik 20år, grattis!!!!!!! Det blir party ikväll, och malåborg :) tjing

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken nyhet?

2009-08-25 @ 00:48:22
URL: http://carrolinenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0