if you want my future, forget my past

Ska snart fara iväg och jobba. vet inte riktigt hur länge det blir idag, på schemat står det att jag jobbar till klockan sex och ska då iväg till farmor och äta, annars så kan det bli så att jag måste jobba till kvart över åtta och blir då ingen middag. god mat som jag har bestämt vad, hoppas jag inte behöver jobba längre :) I alla fall så var vi ju på ikea igår och jag köpte med mig två blommor med krukor, ljusstakar, ljus och ett skohorn hem. hann även kolla på en tvbänk från jysk som ska köpas i skellefteå :) Nöjd och belåten blev jag i alla fall. nej, nu ska jag borsta tänderna och göra klart det sista innan jag far ner. pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0