i can't belive how things can change so fast

Min dator har kommit till sin rätta plats nu!!! Oj, så skönt :) Har dock inte fått igång rätt användare utan det skulle dom fixa imorgon =)
Idag har vi varit lediga från skolan men jag var tvungen fara dit ändå för att dahlsbussen kom idag och jag var tvungen köpa en massa saker. Sen skulle jag hämta datorn och fara hem, men eftersom att datorn inte var klar så blev det så att jag och några till stannade kvar och åt en god soppa och mjuktbröd på skolan innan datorn var klar och vi kunde fara hem. Skulle egentligen slinga Matildas hår idag, men hon var sjuk så det får bli i morgon istället.

Och Carro angående den braa nyheten så kan jag berätta det för dig sen. Måste ändå komma och hälsa på snart, ska lägga över mina saker från din dator, känner shopping suget och Umeå har ändå lite större utbud än skellefteå, vill ju se din nya lägenhet och en godis&vara fet helg känns lockande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0