everybody was kung fu fighting

Hej alla glada, vaknade för en stund sen. Igår så blev det lite impuls att jag drog till Norsjö, fick ett sms av Jacki vid åtta så började göra mig klar och sen när jag kom till pk hade våran chaffis bangat så vi var tvungen att fixa en ny, vi ringde till alla man kunde ringa till och det slutade med att jag var tvungen ring min syster som fick kör, vi var framme i norsjö vid tolv tiden och var där i nästan två timmar innan vi drog hem igen :) Hade faktiskt riktigt kul och träffade fint folk! Ikväll kanske jag drar dit igen, men Maggi har råkat låst ut oss hos mamma, så jag har inga kläder eller nått! Men jag ska ringa till mamma och gulla om att hon vill köra hem igen. :P Vi får väl se hur det blir helt enkelt ;D

puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0