en annan dag och en annan jag står vid fönstret och ser ut

Det är min sista "riktiga" kväll på sommarlovet, och vad händer? Jag städar och packar för fullt. Imorgon bär det av mot Skellefteå igen, har packat ihop alla kläder jag har haft i Malå över lovet. Men nu ska dom tillbaka i garderoben på getbergsvägen igen. Känner mig inte ett dugg pepp på att börja skolan på trosdag, kommer ju att få träffa min älskade klasskamrater och få tillbaka min efterlängtande dator! Men när den här veckan är slut, det vill säga efter två dagar, så är jag redan less igen.

Livet blev inte roligare av att jag skulle beställa lite kläder idag, bland annat en kofta jag suktat efter länge, den kom in igen för tre dagar sen och var slut idag. Blev inte nöjd någonstans, men ska tvär dra en snabbis på stan imorgon och kolla om jag hittar något liknande!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: et

är du i stan nu malin? ring mig! behöver mitt busskort :)

2009-08-19 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0