don't look back in anger i heard you say

Hejsssan :)
Idag har jag jobbat kväll på konsum, som vanligt höll jag på att säga eftersom att det känns som om jag alltid gör det. Jobbar mer än hälften av mina dagar kväll och jag lovar att det tär på en rejält. I alla fall så har jag hunnit vara hos Jacki efter det och glott lite tv. Nicebajs :)

Imorgon är jag dock ledig och även på onsdag så jag, pappa och maggi åker upp till luleå för att sova på hotell(hotellfrukost-inte dåligt) Sen åker vi vidare till happaranda för att gå på ikea. tror tammetusan att jag aldrig varit så långt norr ut förut :) Hela resan hade varit jätte kul om jag hade några pengar, behöver en ny tevebänk, bord och hylla. Menmen får väl köpa små skit som jag också behöver!

Puss så länge, hör gärna av er! Lär inte ha så mycket för mig :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0