Vila i frid

Det hände, det helt ofattbara, Josefin finns nu inte längre bland oss.
Efter en tragisk bilolycka ska livet sluta på en 16årig flicka. Så omtyckt av alla, en sån glädje spridare och en sån kämpa och stöd ska bara försvinna bort. Livet är inte rättvist!
Kyrkan idag var tung och många tårar fälldes från alla håll, kan inte riktigt förstå att du är borta. Men sanningen är den att ödet valde att ta dig med sig, bort från verkligeheten och bort från oss andra. Innerst inne vet vi att du alltid finns kvar för i våra minnen och hjärtan lever du föralltid. Nu ska vi kämpa för Josefin allihopa, vi ska låta henne vila i frid!

Simone & Dennis tackar jag gud för att ni klarade er så himla bra och nu hoppas jag att alla ni där ute håller era tummar för Patrik, jag tänker hålla mina.

Än en gång, sov sött Josefin Persson 92.12.21 - 09.04.26 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0