study hard!

Igår for jag som sagt ner på stan för att möta hanna, cykeln tog jag och det gick i full fart ner för backarna (dessvärre inte lika elegant uppför) men fram kom jag och vi valde en film; the fog. Sen for vi förbi hannaå och hämtade henne och jonas som följde med oss hem till hannas mormor och morfar och sen kom även manne förbi.
Filmen sög och halv tio kände vi oss sugen på godis så vi tog bilen och rullade mot icamörn för att köoa oss lite karra, sen just efter tolv någon gång så cyklade jag hem och var väl hemma just före halv ett snåret.

I natt sove jag väldigt mycket med skönt, tänkte kliva upp och cykla till skolan i morse men prioriterade faktiskt att få sova en liten extra stund i stället :) så nu ska jag packa gympagrejorna och sen bege mig mot skolan, för att plugga hårt, fyfan så jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0