Spruta och soligt väder

For som sagt upp på sjukan idag och tog en spruta, det gick hyfsat bra som vanligt när man tar sprutor, tvär sticker till bara. Sen lyckades jag få barnmorskan att skriva ut Cerazette åt mig, perfekt eftersom att mina förra piller Neovletta är slut. Dom är kostar typ 80kronor mer på tre månader, men det är väl inte så farligt när det verkligen känns som om dom här ska bli bättre. Ni tjejer förstår nog vad jag menar! :)

Sen så gick jag hem, är en bit att gå men gjorde absolut ingenting i det här vädret. Jag gick till och med förbi backen, men när inte Jacki jobbade så gick jag hem igen. Hade solbrillorna på och skinjackan kändes nästan varm, jag älskar det här vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0