se upp för dårarna (dåren)

Idag har varit en rätt händelse rikdag för min del, eller jag har hunnit med en hel del.
Började med att pappa skjutsade ner mig på byn för att köpa något till min låtsas pappa l-g som fyller år imorgon. Jag letade och letade men hittade ingenting så tillslut så blev det så att jag plockade ihop lite gulliga ostar, ett päron, vindruvor, choklad, kex och cider och ska ge bort en fin ostbricka :)
Sen när jag kom hem så gick jag, pappa och ulrika ut på en promenad i det fina vädret och kom sen hem och tog oss lite fika. Efter fikat så satte jag, malin ida sofie nilsson, mig bakom ratten för att övningsköra. Det är första gången, eftersom att jag aldrig varken velat eller vågat(är lite rädd för att köra fordon) men på malåborgs parkeringen provade jag starta, stanna och köra lite runt runt. Det tog faktiskt lång tid innan jag fick mitt första motorstopp och jag klarade det hela galant ;D akta er från vägarna, för snart kommer dåren dit !
 
Hem kom vi i helt skick och jag började med att klippa ulrikas dotter mikaela, hon fick väldigt mycket uppklippt och även om jag inte är någon expert så tyckte dom att det blev bra och hon blev själv nöjd vilket är huvudsaken :) Nu är det snart dags för grillat och ska nog sen klippa ulrika och kanske även mikaelas kompis maja, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0