Papi :)

Igår så var jag som sagt med Matilda, vi tog det väldigt lugnt och såg dom tre första Beck filmerna. - lockpojken, mannen med ikonerna och vita nätter. Men ifall jag ska vara ärlig så pratade vi nog bort mer än halva filmerna :) Vi hade chips, dipp, nötter, godis och läsk til våra vänner och kvällen varande till tolv tiden då Matilda var sovandes och jag så trött att jag berstämde mig för att gå hem!

Nu ska jag snart iväg till min kära pappa som kommit sig hem från Norsjö, så han skulle bjuda mig på mat ikväll. På något underligt vis känns det som om det var länge sen jag träffade honom.

Kommentarer
Postat av: gäbie

what ay PILF

2009-04-12 @ 20:48:27
URL: http://gagabban.blogg.se/
Postat av: julia

haha din pappa är söt malin! :)

2009-04-13 @ 02:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0