monday

Bussen gick som sagt tidigt imorse och jag och jacki åkte med. Så vi fick sätta oss direkt i bussen och börja plugga, eftersom att vi inte alls hade gjort våran muntliga presentation om herkules. Men det tog inte alls lång tid och vi var färdiga innan bussbytet i åmliden. I vanliga fall så brukar jag ju sova mellan norsjö och skellefteå, men idag gick det inte alls lika bra som i vanliga fall eftersom att nån som satt bakom mig andades tyngre än ett ånglok.
tjisiken så jobbigt!
Väl framme i skellefteå köpte jag mig en välbehövlig bulle och en drickyoughurt, det var gott kan jag lova. Sen blev det svenska på skolan och det gick hyffsat bra med presentationen. Till lunch blev det korvstoganoff och sen la jag och jacki oss och sov. Just innan lektionen så kom engelska ola och väckte oss och meddelade att david var påväg till vår lektion. Så nu sitter jag här och ska väl slå upp dokumentet med min uppsats.


ungefär såhär känner jag mig nu, trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0