min lillasyster Alma

Nu sitter min lillasyster här brevid och kollar på när jag kollar runt på datorn.
Något som beundrar mig är hur jäkulst bra minne tjejen har. Hon fyller alltså fyra år i sommar och kommer ihår hur mycket som helst.
Just nu har hon suttit och tjatat om var Johan är någonstans och drar upp en massa saker som han hade gjort; för hon var ju trots allt kär i honom ;) Jag försöker förklara för henne att jag och johan verkligen inte är kär i varrandra längre men då säger hon bara "varför då?" och drar upp något nytt som hon och johan gjorde. haha!
Sen nästa hon började fråga om var Olle och att han tydligen var så himla snäll, haha! Och Simon, han busade en gång och tog på sig hennes mössa och jacka och det gnäller hon fortfarande om.. även om det var ett år sen. Hon minns till och med att hon fick en klubba när hon hade börjat gråta och vilken glass hon och maggi köpte i sommras när dom var på lekparken.

Vilken tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0