Måndag utan skola!

Idag så var hela JB ledig och det känndes ju rätt så skönt, jacki väckte mig vid 10-halv 11 någon gång och sen när jag fått mig upp och vi hade klätt på oss for vi ner på stan. Med mig hem fick jag ett par vita tygskor, en jättesmart rosa vattenflaska, nya rakblad och rakgel. Soligt och skönt var det ute så jag gick hem:)

Nu har jag ätit en panpizza och på ett tag så ska jag möta Hanna på hemma kväll, vi ska hyra film och så. Sen får vi väl se om det dyker upp någon fler ikväll :)


Som det ser ut ska även det varma vädret fortsätta här i skellefteå såg jag på internet, härligt! :)
För det har smällt riktigt mycket på den tiden jag har varit i Malå kan jag säga. Gillas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0