hey där

I fredags så blev det ju fest osv.
Vi skulle äta pizza till en början och beställde då från Domina (som ligger brevid mig) och eftersom att vi var på Sunnanå så frågade "bagaren" varför vi kört så långt. Jag bor här och vi vet ju att ni har stora och goda pizzor här, var jag inte sen med att påpeka. Så det slutade faktiskt med att han sa till mig - du som rekomenderar min pizza, du får ta en dricka! Så han bjöd mig alltså på en stor dricka för det :)
Sen så blev det lite party men ingen utgång, vi for på max senare och klockan två var jag hemma igen.
Igår så for jag tillbaka till malå och var sen hos hinken på kvällen och såg film och umgicks med lite folk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0