hemska tider

Det är när något sånt här händer man verkligen tänker efter på vad man har och glädjs över att dom jag älskar finns här. Men ändå så är en värdefull själ borta från oss och det fäller jag flera tårar för. Går kvällen var hemsk och kyrkan var otroligt jobbig och man ville verkligen bara bryta ihop samtidigt som man vill vara det största stödet man kan för alla andra. Jag finns här för er alla, alla som behöver, det gör jag verkligen!
Åkte med Julias mamma bort till olycksplatsen, vi tände ljus och la dit en ros. I natt kunde jag inte sova utan att höra ljud och inbilla mig saker, så var tvungen att gå till pappa och lägga mig där och det var otroligt skönt. Så nu får vi ser hur det ska gå inatt när jag ska sova helt själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0