duktigt

Nu ska jag berätta att jag har varit riktigt duktig, har nämligen städat nästan allt i sov/tvrummet, har diskat undan all disk och packat. Så orkar faktiskt inte mer för tillfället för jag har även en kraftig huvudvärk.
Hade tänkt lägga mig och se en dålig film nu, .... det blir nog festival tror jag. haha, inte något vidare men ändå. Imorgon så hade jag tänkt kliva upp första gången väckaren ringer, hur nu det ska gå till. Måste nämligen städa undan det sista i köket plus att jag ska duscha och allt det.
Jag hade ju egentligen tänkt stanna i skellefteå till på fredag men Simon, Henrik och Tobbe skulle inte komma plus att jag känner att min penga front inte ligger på den bästa sidan för tillfället. Så jag åker till Malå över påsklovet, får se om jag lyckas få mig pengar och kanske åker till Umeå också :)

Men men, dags för festival!

Kommentarer
Postat av: linnea

hejsan :).

allt bra med dig idag ?



kram♥

2009-04-07 @ 21:08:38
URL: http://liinneeja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0