crazy bitch!

Igår när vi skulle hoppa på bussen till Piteå så var båda bussarna proppfulla redan då vi kom och en massa folk hade ingen plats. Men det skulle komma en buss till och alla var som galna efter att få en plats!
Hanna lyckats höra var bussen skulle parkera och vi smög oss dit och när väl bussen kom så var vi först på plats, jag tog tag i Jackis hand och drog mig in i bussen men då kom en jävla tant som tryckte bort jacki med armbågen och började slå mig? Och det är inget skämt när jag säger att hon var minst 40år gammal!
Ställer sist  i kön! Vrålade hon ur sig samtidigt som hon höll på och slå och vifta med sina jävla skrynkel armar så när jag var inne i bussen och hon sa massa saker åt mig så stod jag bara och gav hon den så kallade "blicken" och Jacki lyckades få ur sig "men hur gammal är du?"
Det var det värsta jag har varit med om må jag säga hon var ett riktigt crazy mother fucker, även om alla var som galna! Annars var resan till Piteå lyckad och jag fick med mig en del grejer hem också :)


Ett par stentvättade jeansleggings och en blå tunika/tröja från Gina tricot
Ett skärp från Vero moda
Ett armband från Lindex
En orangerandig stor tröja från Vila
Och En rosarandig tajt trekvartsärmad tröja från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0