vila i frid

herregud, jag blir inte bättre på att skriva blogg alltså, menmen..

skolveckan blev kort för mig, måndag var jag sjuk och tisdag tvingade jag iväg mig själv till skolan. Efter skolan så blev det att tvätta kläder och städa hela kvällen. duktigt var jag =)
Natten till Onsdag så kändes det verkligen som om jag skulle spy men när väl morgonen kom var det bara att stiga upp och fara iväg, till john bauer. Med en glad överaskning så fick jag fara hem redan klockan halv 12. Jag tog mig en promenad på stan och på kvällen så tog jag bussen till batuträsk och fick därifrån taxi till norsjö =)
Johan har nu farit iväg på skolan och jag väntar på att mamma ska komma och hämta mig innan vi far till kyrkan på Violas -min plastpappas mamma- begraving. Kände inte henne bra alls men jag hatar begravningar så det blir jobbigt..

ahja nu ska jag dra pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0