trååk!

Jag har kommit på att min blogg inte bara är ful, den är jävligt tråkig också utan bilder.. hmm men så kan det ju vara när man inte är så bra på att ta bilder på min vardag.. menmen.. läs eller inte!

Idag i alla fall så har jag varit jävligt mycket med trött, vi skulle fortsätta på vårat grupparbete, sara blev modell och sandra och stephanie frisörer.. så allt som blev idag var typ att titta på, men det gick bra det med. Vi gjorde våran skiss om hur vi tänkt med hår och smink, det blev rätt bra. Vi fick sluta 20 i 2 idag så jag var hemma där runt två tiden. Klockan tre slocknade jag i soffan och vaknade inte förän fem då jag åt lite mat och sedan satte mig för att göra mitt CV och på börja data kunskapen, men eftersom att jag var bort i fredags så fattade jag inte mycket av datan... men men det löser sig väl.

Imorgon blir det i alla fall Umeå där jag ska träffa Julia innan hon far hem, sjukt länge sen sist gummsan! Jag saknar henne hur mycket som helst, ojojoj! Men sen så ska väl jag och gubben vara hos carro och kassim, träffa maggi lite och kanske gå på stan :) Det blir nog skoj, men skulle också vilja vara på lyckselemarknan. menmen..

Nu har jag, Matilda och Emma bestämt oss för en helg då dom ska komma till Malå och festa. Det blir superskoj ju! :) Så då ska även Jacki vara hemma åsså blir det superduper kalas wihiii längtar som fan :)

Kommentarer
Postat av: emma

peppa peppa peppa till malåååå =D

2008-09-25 @ 23:55:21
URL: http://tellstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0