the nottie!

Okej, idag påminde jag mig själv riktigt mycket om en av helgens filmer. Imorse sket jag i duschen, inget smink, ful i håret, ett par ruskigt stora mjukisar och en vit hoodjacka. Jag var the nottie!
                                                                                                                                      

Idag på idrotten så hade jag inte med mig mina grejer, har varit förkyld hela veckan och även om jag är på bättringsvägen nu så kändes det lite onödigt att riskera något med ett ute pass. Så jag och några andra tjejer gick på stadsorientering på hedensbyn :) Det gick finfint!
Efter skolan tog jag bussen hem och cyklade sedan på Ica och handlade,- där det även var en cpskadad som typ förföljde mig. Läskigt!
Sen tog jag mig i alla fall upp på cykeln igen för att dra mig hem och göra mat till mig själv, klämmackor blev det(eller hur det nu stavas) Det var mumsigt.
Sen ikväll blir det att se idol med min hemmabakade kladdkaka - nej okej jag köpte en. Jag känner mig dessvärre lite tjock men jag kommer ju inte äta upp hela själv och jag har lovat mig själv att gå till skolan en dag i veckan också, bravo mallan !
seeyaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0