Jag hade ett mål..

Har jag inte klarat det?
Jag vet inte vad det är som är fel och jag vet att jag inte ska förvänta mig något så här tidigt. Men kommer jag verkligen klara det här om det ska fortsätta på samma stig som det har börjat. Från början kändes allting jätte bra men det har tappat sig och just nu är jag nere på botten.
Jag känner mig som en utstött idiot utan vänner, utan familj utan allt. Det är jag min dator och min tv mot världen.

Jag hade ett mål, att klara av det här, att få nära vänner.. men jag kanske inte fixade det.

Jag hatar när folk skriver så här, men just nu känns det verkligen så, vad är det för fel på mig?

Kommentarer
Postat av: maria hällgren

Hej gumman, tråkigt att du känner såhär, Skellefteå är bra när du väl kommer in i det! Men som sagt, du vet att du har mig, vi kan väl ta och hitta på något till veckan gumman? :) jag finns inte långt bort vännen!

Sen så ska jag till Malå till helgen, vi ses säkert där! puss gumman <3

2008-09-04 @ 19:06:49
Postat av: Julia

Hej söt.

Jag fattar att det är jobbigt, det gör jag. Hoppas vi kan hitta på något snart tillsammans.

Med mig är du aldrig ensam :)

puss, hör av mig i veckan om du vill.

2008-09-05 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0