Jag älskar dig! <3

jaha! Nu sitter man här igen då, i en lägenhet i skellefteå. Idag har jag kommit underfund med, som så många gånger förr, hur mycker jag verkligen behöver Johan. Hur mycket jag älskar honom och att jag absolut inte skulle klara av att låta honom försvinna ur mitt liv.
Så Johan, hoppas du läser detta. Jag älskar älskar älskar dig, du får inte lämna mig...någonsin! Jag vet att jag har funnit rätt person och kan inte ens tänka mig ett liv utan dig mera, ett liv med någon annan. Nej det är dig jag vill ha och dig som jag alltid har letat efter. Jag har letat efter kärleken bland killar som behandlat mig som skit, bland killar som inte vet vad ordet kärlek och lycka innebär.. men nu är det jag och du! Jag vill att det alltid ska vara så, hoppas att du vill det samma älskling! Jag vet att du vet att jag älskar dig, men du förstår nog inte hur mycket..

Johan jag älskar dig <3

24 november 2007 - jag lämnar dig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0