Housewife

Nu sitter jag här och knaprar på ett äpple i min fina lägenhet, ja för nu är den fin. Jag har städat i en och en halv timme, städat toan, damtorkat, damsugat, skurat osv.. Det som är lite komiskt med det hela är att jag faktiskt tycker att det är roligt. Det är jobbigt att ta tag i det men när man väl börjat så är det rätt kul, gå runt och sjunga - men min världelösa sångröst, det är sant den är hel kass, utan någon som hör. Sen får man se det strålande resultatet i sitt eget lilla place. Diska suger men annars är det rätt kul :)

Nog om detta, idag så hade jag engelska på morgonen och det kändes som om jag ville försova mig på morgonen menmen jag fick mig upp och på skolan. Det gick bra och efter det så blev det en stressig lunch även om jag inte alls var hungrig, men jag tar vara på gratismat jag! 
Jag hoppade på bussen och åkte hem för att sova en skvett =)


Johan jag tycker du kan flytta till mig nästa år,
skulle bli din perfekta hemmafru
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0