hejhallå

Ja, nu har då hela helgen gått, fredagen blev riktigt lyckad och vill bara tacka alla underbara tjejer som gjorde kvällen till den det blev =)
Lördag morgon så vaknade jag upp och tog mig en ipren och sen när jag gick i säng igen upptäckte jag att viktor redan låg vaken, jasi det var bara att väcka johan så vid elva steg vi upp och fikade sen när vi hade tagit oss en dusch kom olle hit och vi gick ner på stan, men med två hel bakiskillar så var det inte allt för trevligt :P
Sen åkte wirre och olle iväg och jag och johan gick hem till mig för att städa, ett rent helvette var det här och jag ber om ursäckt för att jag inte kom och städade i Lund, men jag hade fullt upp jag lovar..
Sen kom Lars, Johans pappa, och hälsade på. Efter en kort stund så tog han med oss på en resturang inne i stan och bjöd oss på mat där både jag och johan åt fläskfilé, riktigt gott.
Efter det hyrde vi en film innan han skjutsade hem oss igen.. Jag var riktigt trött och somnade på båda filmerna vi såg under kvällen. Så jag gick i säng tidigt, kvart över 10 kanske. Men johan satt uppe och jag märkte inte ens när han kom i säng vid halv ett. Sen kom ännu en tråkig söndag och johan åkte hem redan vid tre tiden, så nu är jag här själv igen.. men den här veckan blir då åtminstonde inte lika lång =)

hare bäst, och tack än en gång för en absolut hel lyckad fredagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0