Fredag, kom till mig =D

Idag så började dagen med ännu en morgontrött Malin som verkligen inte ville stiga upp ur sängen. Men när jag väl kom till skolan var jag på ett strålande humör. Idag skulle vi göra en höstinspererad frisyr och jag jobbade med Linn.S vi gjorde oss en tuperad lugg sen en flätknut och lockade resterande hår.
efter det hade vi en liten "ordtävling"

Efter skolan for jag Jacqueline, Stephanie och Moa ner på stan men Moa dumpade oss ganska snabbt, jag skulle hitta kläder men icket, jag fann inget! När en efter en hade dumpat av mig så ville jag bara gåta över mitt dåliga klädfynd. Men tillslut så köpte jag ändå en t-shirt/tunika på bikbok för 99kr och en sjal på hm för 125.. men, det får väl duga da.. ändå förbannad.

men hur som helst så blir det roliigt imorgon, klassfeeest ! Taggad som fan! Stephanie kommer följa mig hem efter skolan och göra oss klar åsså kommer johan och wirre sen så ska vi äta tacos, sen tror jag att sara kommer att komma vid sex kanske och göra sig klar här innan vid halv sju resten av gänget kommer hem till mig för en stor fin föfest, efter det blir det lund, tagga tagga tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0